min dag (skola/stan)

min dag idag har varit väldigt bra. den började med att jag gick upp och åt frukost och tog på mig kläder sen vidare till skolan, gör inte iordning mig så ofta längre, nästan aldrig faktiskt. började med NP i matte, coh det gick som det gick sen so en stund. fick reda på so-provet, vg- inte så bra men vafan, tordde faktiskt jag skulle få g så jag är ändå rätt nöjd (a) efter det lunchrast och den klassföreståndartid, slappt så in i den, hade inget att plugga på så flöt mest omkring. sista lektionen idrott, orientering, sprang med sofie den här gången. det gick väl hyffsat. men jag är grymt nervös inför orienteringen i motala, vill inte ens tänka på det.
sen blev det iaf bussen hem, kom hem och duschade, kom ut ur duschen vid fem över halv fyra och fick damprycket och ringde josefine och victoria som skulle in till lkpg och gå på stan och sa att jag hängde med. (victoria tjatade på mig igår men jag bestämde att jag inte skulle med men ångra mig) slängde på mig kläder as snabbt och tog sedan 15.54 tåget in, fattar ni att jag hann? :o helt sjukt, stolt faktiskt (a) jag köpte en skolavslutningsklänning. ljusblå dock..ville helst haft i vit med den fanns ju inte i min storlek. men det fick duga. och vet ni? jag har sett en riktig häxa! asså hon såg verkligen ut som en, läskigt! :o tog iaf 19.28 tåget hem och nu är jag hemma, har precis ätit och nu är jag trött så in i den.
blir ingen bild på ngt idag, har fortfarande inte kunnat få in dom på datorn "/
det här får räcka för idag :)
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0