mantorp - smedby

aa, som ni vet så skulle jag spela match idag mot smedby. började klockan 16.00. i halvlek ledde dom iaf med 3-0. men efter halvlek kom vi igen och gjorde 3 relativt snabba mål. 3-3 stod det då alltså. sen fick dom in ett skitmål och slutresultatet blev: 3-4. surt. jag tkr iaf att vi kämpa på bra i andra halvlek :)
 
imorgon i skolan ska va ta "skämtfoto" som det nu kallas, klassvis. vår klass ska ha tema sport, ganska tråkigt om jag får säga själv. och vet ni vad jag kollar på nu? joo, världens hårigaste person. usch att man kan se ut så egentligen, tkr så synd om dom som är så fruktansvärt håriga! tänk er själva hur hemsk det skulle va. men dom verkar ju ha lärt sig at leva med det och så och det är ju bra. hur fan kan det bli så egentligen? :o läskigt. men nu är det såhär att det fortfarande inte går att ladda över några bilder :s och om 4 minuter börjar GOSSIP GIRL, vilket är ett måste att se på. och efter det är det WIPEOUT och det måste man ju också se, det är lite småkul faktiskt, jag älskar kommentarerna :D i have tooo gooo nooow, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0