man lever bara en gång

det gör man ju, elr hur? ;) vaknade relativt sent idag, kollade på två avsnitt av gilmore girls som jag hade missat. sen skulle mamma och pappa åka till mobilia så fick ett lite ryck snabbt och sa att jag skulle följa med. jag jag tog bara på mig en jacka och åkte. jag åkte i pyjamasbyxor + att jag va osminkad och hade morgonfrilla! :o men som sagt va, man lever bara en gång, haha. när jag kom hem klippte jag gräset. gud vad duktig jag har blivit på det då, hihi (a) nu ska jag snart äta.

vet inte riktigt hur det blir för mig förstår ni. antingen så får jag åka till momor och morfar och sova där inatt om jag inte har ngn skjuts till dom imorgon. för imorgon ska nämligen jag följa med dom till S:t Anna. ni vet dom där kusinerna som jag har talat om förut som heter emilia, gustav och vilmer, joo, dom ska också dit, deras föräldrar också förståss och sen även emilias och deras farmor och farfar. så dit ska jag iaf. elr jag har inte riktigt bestämt mig än men förmodligen blir det så. och då blir jag där tills söndag ngn gång. så underhåll mig på mobilen tack! :) men jag får la ta och skriva ett inlägg sen när jag vet hur det blir. men om det blir att jag åker dit så blir det inget inlägg förens på söndag om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0