ledsen fast samtidigt så jävla glad

mitt älskade armband gick sönder igår :o jag bara satt i soffan och plötsligt så va det trasigt :( men kanske ska lämna in det till en klockgrej som förhoppningsvis kan laga det. håller tummarna (Y) så fick iaf ta ett annat armband nu, klarar mig inte utan (a)

det här armbandet har jag just nu


och för ett tag sen gick ju mitt fotband av men vet ni? ronja hade ett till som jag fick :') så jävla glad är jag! tack så jättemycket ronja! fast jag ska fan betala henne. är så sjukt glad att jag har ett bara. det andra som jag bytte tråd på blev inte så jättebra faktiskt, blev inte så bra med den tråden. blått den här gången iaf. jag älskar fotband. ett måste.

fotbandet som jag ska sätta på mig snart.


igår tappade jag även mitt hjärta som sitter på mitt halsband under torktumlaren. men som tur va hittade jag det sen.
nu ska pappa skjutsa in mig till mjölby så jag kan hämta moppen, den har ju varit på lagning, hihi :$
ikväll ska jag nog va med linus och victoria tror jag. elr det är iaf vad jag vet än så länge, kanske blir några fler. det märks.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Ronja

Hannna du ska inte betala:O:)

2009-05-16 @ 10:52:56
Postat av: Anonym

2009-05-16 @ 10:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0