längtar

yes, då va NP i no gjort. gick as bra för mig! har nog aldrig gått bättre faktiskt. slutade kvart i två med, ville hellre varit kvar i skolan men nej, ingen lektion för min klass. så det va bara att ta och cykla hem på sin kära cykel. ont i rumpan gjorde det inte heller, nejnej. och jag längtar tills imorgon. orientering i motala, äntligen! har längtat så länge. bowling innan, mindre kul. men det får väl gå. tkr vi kunde ha orientering hela dagen ist! men icke sa nicke.


nej, förlåt, jag va "lite" ironisk nu. nu ska jag ta och va lite seriös. NP i no gick sjukt dåligt! :o jag är seriös! skrev inte ens på alla frågor, trots att jag chansade på i princip alla. fattar ni hur dåligt det gickoch jag längtar verkligen inte till imorgon. USCH. jag vill inte. jag vill inte. jag vill inte. mobilen ska jag ha med iaf! ifall man springer bort. nej usch, kan inte tänka så för då blir jag bara ännu mer nervös. men bowla ska vi med och det är ju alltid kul :) och slutade tidigt  idag med, wiiieeee! och jag kan tala om för er att jag hade grymt ont i rumpan idag (a)

i know you like it! :)
trots att hon har sina dagar då hon är sur så har hon sina dagar då hon är...


...glad! idag va en sån dag. hon kom in i klassrummet med ett leende på läpparna. första lektionen t om ;o hon som brukar va lite morgontrött sådär, inte idag inte :)

puss på dig vännen :)

/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0