lååång dag, mycket cykel

förlåt om jag inte bloggade ngt igår men jag hade verkligen inte tid! dagen började med att mamma och jag åkte till stan och gick där en stund innan fotbollsmatchen. köpte en födelsedagspresent till syster. matchen gick åt helvete rent ut sagt. mer behöver jag inte säga. sen hem och fixa sig lite snabbt och sedan cykeln till klämman och kolla på fotbollsmatch med jonna, victoria och josefine. sen åkte vi till macken och sen cyklade vi till mig. bytte mobil bara sen cyklade vi till josefine och victoria hem för hon skulle äta. sen kom hon och vi fick för oss att cykla till donken i mjölby! :) och det gjorde vi, duktigt va? gud så hurtiga vi är! moa och rebecka va på donken när vi kom, skjutsade även dom till stationen typ när vi skulle hem, duktigt va? :) cyklade hem straxt efter 10 iaf och va i mantorp vid 11, fan va vi cykla på! åkte och träffa lite folk i mantorp. sen skjutsade leo mig på cykeln och vi träffa lite folk igen. sen åkte vi hem till leo några stycken, dock hade victoria dissat mig så va ensam tjej hos leo. va där hela kvällen, och när dom andra hade åkt hem kollade vi lite på YES MAN, skulle iaf sovit hos leo men min mamma fick damp på mig så jag fick cykla hem vid straxt efter 4. när jag kom hem va jag inte alls trött. gick och la mig vid halv 5 iaf. vaknade vid halv 11 idag.
nu sitter jag framför tv:n och ska kolla på gosspi girl som jag spelade in igår eftersom jag inte kunde se det då. har jätteont i halsen och är snorig..inte kul. men nu ska jag kolla, PUSS

tog inga bilder igår eftersom jag bytte till en as gammal mobil men victoria har några som hon får skicka till mig ngn gång. och så har vi STUDIEDAG idag, gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0