kommer ni ihåg?

ni vet, jag josefine, jonna och victoria cyklade till donken en kväll. och jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder från den "resan", jag har fått en nu, haha. den fick jag av jonna och jag tror att victoria har dom andra. men ni kan ju iaf få se den bilden som jag fick:

(josefine, jonna, jag. victoria tar kortet) 

hihi, tripp, trapp, trull ju :) fast det lutar så jag står längre ner om jag minns rätt.

fysikprovet idag, asså åt skogen med det. jag satt igårkväll och tränade på instuderingsfrågorna, och när jag äntligen hade lärt mig alla (nästan) så sket jag i det. men typ ingen av instuderingsuppgifterna kom på provet :o och tror ni jag kunde mkt elr? nej, inte ett skit typ. nu är det iaf helg och det känns såååå skönt. inga läxor elr ngt till nästa vecka. utan läxor och sånt är skolan mycket roligare. fint väder ska det bli i helgen har jag hört med, det gillar vi. funderar på att ta och gå ut och sätta mig en stund, tänker iaf inte sitta kvar här.
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0