jag har tänkt på en sak

det handlar om hanverkare förstår ni. vi har haft rätt många hanverkare hemma och jag tror inte en enda har kommit i rätt tid. alla har kommit någon halvtimme senare elr ibland inte alls för att dom har glömt bort. varför är dom jämt, elr iaf oftast sena och så? :o idag skulle det kommit två st olika, en kl 7 och den andra halv 8, men när jag gick till skolan vid 5 i 8 hade det fortfarande inte kommit någon. men vid 8 kom det faktiskt en. men asså jag förstår inte varför. tänk om det skulle va så med alla jobb, det skulle ju inte funka. rätt ointressant för er att veta det och så men vafan, jag stör mig på det. fast sist det va en hanverkare här, förutom idag då, då va det en kille som faktiskt va rätt snygg :) asså han va nog inte så gammal och jag vet vad han hette, but I´ll not tell you :) hihi. imorgon kommer dom två olika hanverkarna som kom idag, fårse om dom är i tid då, vilket jag inte tror, haha.

jag var bara tvungen att skriva det här, jävligt ointressant men jag vill ha svar på min fråga och den är ju varför nästan inga hanverkare kan komma i tid?. CP som jag är så ska jag packa det sista innan träninge, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0