igår/idag

trevlig kväll/natt hos felicia igår. vi gick och åt på steve´s, gott! älskar den maten. sen vidare till hennes lägenhet igen. där kollade vi på tv och hade det trevligt. vi sov iaf alla vi fyra i dubbelsängen. trångt vill jag lova, och victoria låg på mig hela natten typ så tillsut la jag mig på golvet, haha. gick in till stan idag runt klockan 10, där jag mötte syster och mamma. vi gick och kollade lite och sedan åkte vi till ikano. hittade en fin skolavsutningsklänning men den fanns inte i storlek och det skulle inte komma in mer..köpte iaf en bh, ett linne och sen ett linne som jag ska dela med syster. kanske kommer en bild på´t sen, hinner inte lägga in det nu, ska precis äta. när vi kom hem så tog det inte lång tid förens emilia och gustav va här. de ska sova här, imorgon har vi hemmamatch mot smedby klockan 16.00 också. då kommer nog annelie och lille vilmer en stund också :)
men nu ska jag ner och äta, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0