i´m sorry

jag har faktiskt varit duktig och tagit kort på hur iaf josefine och jag spg ut idag på "skämtfotot" men fortfarande går det inte att dra över bilder från mobilen till datorn :@ jag börjar faktiskt bli arg! men jag ska skicka bilderna till ngn annan som kan dra över dom till datorn och sedan skicka dom till mig och då lovar jag att jag ska lägga upp dom här :) josefine och jag ändrade oss idag, skulle vart fotobllsklädda barra men det blev schackspelare (?) isf, hade en ruktig skjorta istoppad i chinos med hängslen och ridstrumper uppdragna till typ knäna, haha.
på bildlektionen idag så pratade vi om vår klassresa, om det nu blir ngn, men det ska det fan i mig bli och det ska bli bra!  :) säger inget mer om det nu, vet inte alls mkt just nu faktiskt. elr jag tror vi ska tälta men det är inte säkert och vi vet inte vart.

victoria va här en stund förut, kopierade lite papper barra, men jag tänkte så alla vet. hon hade ju nämnts två gånger i min blogg förut påpekade hon idag och så tänkte jag trejde gången gillt, elr? så här får ni hennes blogg: http://victoriaisabell.blogg.se/ bra är den bloggen och hon bloggar faktiskt rätt mkt nu, bra tjejen!
ikväll är det fotbollsträning och sen ta´t lugnt, i guess. har inga läxor elr prov elr ngt :o sjukt läskigt, typ. känns märkligt. har typ inget att göra, är ju van att när jag kommer hem från skolan blir det en massa plugg och sen ibland träning. men det är grymt skönt utan.

och vet ni? jag har missat nästan hela gilmore girls nu pga att jag sitter här och skriver ett blogginlägg, usch :( och förut så va jag snäll mot min syster också, jag bakade chokladbollar till henne, elr hon skulle bjuda sin klass imorgon och bad mig. och då är ju jag så snäll och ställer upp (efter rätt mkt tjat, haha). men blev lite arg faktiskt, gjorde två sattser och det skulle bli 32 st chokladbollar men det blev bara 28, but life goes on, hihi. nu ska jag fortsätta att äta lite chips (tjock som jag är) sen ska jag faktiskt kolla på gilmore girls, går inte att missa ett helt program jue, fast har spelat in det men ändå. vi hörs, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0