hjälp tack :)

nu är jag hemma från tränigen. rätt slapp (inget ovanligt).

som jag har nämnt tidigare så har vi orientering i motala på onsdag som jag är mkt nervös inför! men dagen efter, alltså på torsdagen, då har alla nior dansuppvisning, "bal" som vissa kallar den. det är nästan så att man önskar att man sprang vilse i skogen i motala så man slipper va med på "balen", vad tkr ni om det? :) jag börjar iaf få lite typ panik. jag vet inte om jag ska ha den rosa klänningen (kanske kommer bild på den ngn gång) som min syster hade på sin skolavslutning förra året, om jag ska ha den på "balen" elr om jag ska ha den på skolavslutningen och då ha den ljusblå klänningen på balen ist för på skolalvutningen? vad tror ni? usch, jag har beslutsångest! och skor vet jag inte vad jag ska ha för några på dansen, måste ju ha några man kan dansa i men ändå vill jag ha lite klack, men det är såhär att jag kan inte gå så bra i hög klack ;o (a) vi fårse.
PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0