here i am ;o

tro det elr ej, men jag lyckades iaf orientera mig hem, elr snarare ut ur skogen. säger inget mer än att jag är besviken på mig själv. tog lite bilder så jag skulle känna mig lite duktig iaf (a)
bowlingbowlingbowlingvandring till orienteringenpromenadeni skogentipspromenadtipspromenadtipspromenad
det va dom bilderna jag tog. inte så värst bra men det duger väl åt er? ;)

bowlingen gick väl inte så bra för mig, förlorade, hihi. men inte tjuter jag för det inte (;
blir ingen träning för mig ikäll heller, känner mig fortfarande inte bra.
imorgon är det dans/bal. wish me luck. ska ta fram lite grejer till imorgon, t ex klänningen och hitta ett par skor osv.
see you.
/hannalinneaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0