har inte haft tid att blogga

förlåt för att jag inte bloggade ngt igår, men jag hade inte tid. på förmiddagen låg jag ute i solen och så hjälpte jag pappa att bära plattor och så, sen vid 2 åkte familjen till vadstena och kollade på bal. sjukt fina klänningar har dom! iaf en del, elr aa, dom flesta. sen vidare till motala och fira micka, så det va ju inte bara vi utan även massa annat folk, haha. simon, emelie och jag cyklade ner till varamon och träffade josefine och rikard. sen tillbaka och när vi åkte hem skjutsade dom mig till ronjas åstuga och där va det några stycken. badade gjorde jag. sen åkte vi hem till ronja och va där en kort stund sen åkte jag med jonna på moppen hem.


Varamon igårkväll.



Vilmer pluttis, stor börjar han bli.



jonna, du är bäst, jag älskar dig!


nu ska jag ut och sätta mig i solen sen vid kvart i fyra är det samling, fotbollsmatch mot mjölby södra klockan 17.00, hemma.
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna jag älskar dig , du är underbar<3

2009-05-31 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0