fredag

är hemma från skolan nu, skönt. dagen började med uppsatts, spanska NP. skulle skriva om en semester, på spanska jue ;o tkr det va svårt. elr asså jag visste ju vad jag ville skriva men kom inte på orden och på spanska. efter det svenska och sen musik. fick reda på musikprovet som vi gjorde för ett tag sen. fick mvg fast jag trodde att jag skulle på typ ig! josefine och jag och några mer tjejer sa att vi skulle söka till idol om vi fick mvg på provet, haha! josefine fick också mvg, så idol nästa för josefine och mig? ;) sen luch och efter det fysik. slapp as usual. sen sista lektionen idrott, dans.
vid 6, halv 7 kommer släkten, ska fira min syster som fyller 17 år på måndag. grattis i förskott syster :)

blir rätt många småungar, hihi. emilia, gustav, vilmer, alfons och bianca, elr aa, 5 st. men det ska nog gå, förhoppningsvis. ska hjälpa mamma med lite grejer nu.
ha en bra fredags eftermmiddag/kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: supertruper

pluggggggis! nejdå! ;):P

2009-05-08 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0