fredag, och ingen skola :)

joo, idag är det röd dag förstår ni. och igår var det valborg. mkt trevlig kväll må jag säga. skulle sovit i tält med jonna men inte blev det så. nej, sov i tält med ludvig och leo ist. dom andra sov i stugan. leo snarkade som en jävla elefant elr ngt ;o haha, lite kul faktiskt. lite kallt blev det allt efter ett tag men varför klaga? ;) aja, tack så mycket för en trevlig kväll alla! :D

kom hem från ronja vid typ 10 idag . gick ut och la mig i solen och låg där ett tag men jag blir så fruktansvärt rastlös! kan inte ligga still länge asså. tvättade iaf bilen sen med, jag vet, jag är duktig (a) men behöver man pengar så gör man, haha. sen la jag mig i solen igen, och somnade faktiskt. vid 4 hoppade jag in i duschen och nu har jag precis gjort iordning mig lite. ikväll drar nämligen jag och jonna till felicia i hennes lägenhet i lkpg. victoria är nog redan där när jonna och jag kommer. vi ska nog ut och äta och ha det mysigt, och speciellt steeeka, elr hur victoria? :) sover där gör vi med. och imorgon kommer mamma och syster och hämtar mig och så drar vi till stan en stund.
ha en trevlig fredagskväll, för det ska jag! :D


Kommentarer
Postat av: Nisse

ååååååå vad gjorde ni under täcket dåååå????????

2009-06-13 @ 01:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0