du vet väl att..

du vet väl att hela universums existens hänger på en sytråd och om du inte äter en jude innan alah blir en gås med snea öron faller molnen ner från en rosa helikopter med fågelvingar och då måste du äta tapetklister varje dag tills vattnet försvinnit och en flaggstångstillverkare har ätit en tändsticksask med kniv och sked till mellanmål...Tråden är skör och snaran är snart åtdragen, tänk på det du, ditt lilla yngel!

en flygande dinosaurie trampade på mig nyss så känner mig lite...tilltryckt.

de här två "texterna" fick jag på sms i morse av min syster. fick dock fler men orkar inte skriva alla. hon kan allt om hon vill, elr ngt? x) cp, det kan hon va, att hon kan!
(bild på henne och mig från nyår)

puss på dig syster, jag älskar dig ditt cp :)

nu ska jag ta och kolla på lite tv elr läsa lite andra bloggar, me like liksom :)
/ hannabara

Kommentarer
Postat av: emelie

mohahaha, jag är ju så himla normal :D verkligen ;)

2009-05-07 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0