det är bäst att passa på

nu förstår ni är mamma, emilia och gustav och kollar på hästarna och gungar igen. jag orkade inte följa med, slö som jag är.

dom här två är ju som sagt va på mallis nu, tänkte, en fin bild på dom gör väl inget, haha ;)


och det är den här tjejen som jag pratade om igår som heter victoria gunnarsson, hon som tjatade på mig i början att jag skulle blogga och nu är det tvärtom.


och det här är min syster emelie som älskar att vara med på bild. (thailand 2008)

och det här är felicia och jag i vintras. (hittade lika dana mössor här som vi hade på oss)


det här är dom två ungarna som är här just nu, dom har kommit tillbaka nu.


jag och gustav


nu måste jag ut till ungarna igen.
puss




Kommentarer
Postat av: victoria

duktig du är sockerpullan ;)

2009-05-03 @ 11:53:45
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0