citat

gustav säger till mig:
- du ska spela fotboll! :)
- ska du spela fotboll?
- nej, DU ska spela, annars skjuter jag på dig!
gud så rädd jag blev då ;o haha! fast både emilia och gustav har börjat spela fotboll faktiskt :) och bara för att jag inte spelade fotboll med honom när han ville de så sa han:
- hanna är en skitkorv, hanna är en skitunge. DU ska sparka boll!
haha, söt är han :)


sen satt jag och skrev lite på ett papper och gustav frågar:
- vad gör du?
(inget svar, är inne i det jag skriver)
- vad gööör du?
(fortfarande inget svar)
- vad gööööör du för ngt?!
- jag skriver.
- vad skriver du för ngt?
- att du är en skitrackare
- gör du det på riktigt?
det gjorde jag dock inte ;D frågvis är han, att han är! (:


sen sätter vi oss på trappen och han kollar på mig och säger:
- du har blod där. (och pekar lite över läppen)
- vart?
- där! (pekar)
(jag fattar att det kan va lite jordgubb eftersom jag åt en precis innan typ)
- aha, det kan va en jordbugge, åt det precis förstår du. (börjar gnugga)
- det är inte borta!
(jag gnuggar ännu mer)
- det är fortfarande inte boorta
( jag fortsätter att gnugga)
- det är borta.
- okej
- få se. det är inte borta.
- du sa nyss att det va borta, haha?
- men det är inte borta!
haha, den ungen kan man inte lita på ;)


spelar lite fotboll och han säger:
- ska jag skjuta min högsta höjdis? den går nästan upp till himlen. nästan.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0