blä på´t barra

har bara legat i soffan och kollat på tv och sovit hela dagen. mår fasiket sämre än vad jag gjorde imorse. har ont i hela kroppen nu, som man kan ha när man har feber. det är jobbigt och gör ont att bara sitta upp, elr röra sig över huvud taget. jobbigt äre. men nu ska jag inte klaga. det finns folk som har det 1000 gånger värre! om inte mer. så sitter jag och klagar här på att jag inte mår bra, nej det får jag ju inte göra! (a)
sitter och lyssnar på Jason Mraz - sleeping to dream och Milow - Ayo Technology, bra är dom. blir iaf ingen träning för mig ikväll. och ikväll ska jag sova tidigt! och imorgon har vi NP i no i två timmar på morgonen, wisch me luck, i´ll need that. 

slänger in en bild på mig sen förra veckan. sminkade mig faktiskt en elr två gånger till skolan den veckan. jag hade ork då.
 

/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jonna

snygging ;)<3

2009-05-12 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0