bättre sent än aldrig

tog precis en bild på lösnaglarna som jag satte dit häromdagen. ville dock inte visa ansiktet, är fortfarande dö trött så ser typ drogad ut så nej, ingen bild på ansiktet nu inte. och ni får nöja er med den bilden som ni får här nedan för jag orkar inte ta ngn bättre.

går fortfarande inte att ladda upp några bilder. tog en bild på ett av linnena iaf och här kommer den:

inte heller den bästa bilden men vafan, who cares, typ? ;) bara ett vanligt linne.

gustav och emilia är ju som sagt va här, vi va ute och gick en stund förut (mamma va också med), gungade och kollade/matade hästarna. badat har ungarna gjort också. men just nu sitter de och leker.
gustavs fråga till emilia:
- tkr du fult är fint?
HAHA, vafan är det för fråga då? söt är han.
och emilia tkr mina solgasögon är fula ;o hon är säkert bara avundssjuk, hahah ;)

avis är jag, att jag är! linus och david är på mallis och glassar nu. gud så skönt det skulle va. men nu ska jag inte klaga på fina lilla sverige, typ, hihi.
nu ska jag ner och ta ngt och äta, hejdå för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0