äntligen

nu funkar det äntligen att dra över bilder från mobilen till datorn så har faktiskt gjort det nu. så här kommer lite bilder på saker som jag har sagt att det skulle komma bilder på, hoppas ni blir nöjda:

(gustav och emilia i mina glasögon.)  (emilia som står på mig.) (emilia och 
gustav snyggar sig)



(jag och josefine på "skämtfotot")   


(mina lösnaglar, lite bättre bild tkr jag)



jag tror jag har bestämt mig, den här klänningen är min systers som jag pratade om. har nog den på "balen" elr dansen elr vad jag nu ska kalla det.
(framifrån, för dom som inte ser det xD)


(och bakifrån)


åhh, jag blir arg. har suttit här i snarten halvtimme och försökt hitta dom där två jävla bilderna på den ljusblåa klänningen men hittar dom inte! :o får fan damp!

NU, äntligen har jag fått över bilderna, fick skicka över dom till pappas mobil och grejja, jobbigt (a) men nu är dom över.

den här blir förmodligen skolavslutningsklänningen.
(framifrån)


(och bakifrån)


idag har jag ju iaf vart i skolan, på elevens val kom det en som har varit nazist. han pratade om hans uppväxt och så. faktiskt väldigt intressant och "kul". han va lite rolig. när jag kom hem iaf så hjälpte jag till att städa huset *stolt*.

nu orkar jag inte skriva mer elr så. är inte på humör längre och det beror på att det dampar så fort jag ska dra över bilder och grejja!

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0