älskar vädret!

vädret är helt underbart! kanske inte just nu men förut idag. soligt och varmt. så jag satt ute i solen ett tag. sen klippte jag gräset. och efter det belönade jag mig med lite glass och chokladsås, haha (a) mkt chokladsås ska´re va :)
när jag hade fått nog i solen gick jag in och började städa mitt rum. gick även in i min systers rum där det va rätt stökigt så jag städade hennes rum med och så kände jag att när jag ändå va igång kan jag ju lika gärna städa hela huset. så det gjorde jag. duktigt va? :) nu är jag iaf klar och sitter framför tv:n och kollar på AMERICA´S BEST DANCE CREW, as bra! dom är så grymt bra på att dansa asså! :o skulle också vilja kunna dansa så asså.
ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, förmodligen ta det lugnt framför tv:n, rätt skönt det med ibland.
nu ska jag fortsätta kolla.
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0