tandläkaren/motala

ja, snart är det dags att ta tåget in till lkpg. ska ju till tandläkaren och få tandställning igen då. ser inte fram emot att ha så där jädrans ont igen asså. men det gick ju över efter typ en vecka sist så det gör det nog den här gången med förhoppningsvis. mamma och pappa jobbar så dom kunde inte följa med så jag tar med jonna älskling.
efter tandläkaren måste jag dra hem så fort som möjligt, ska till motala. stannar där till torsdag tror jag att det blir. sover hos småkusinerna inatt men imorgon åker jag förmodligen till min morbror som också bor i motala och målar lite på deras hus om vädret tillåter. sen vet jag inte om jag sover där sen elr om jag åker tillbaka till småkusinerna. det tar vi då. jag måste packa det sista nu och sen ska jag ta och dra mig. blir nog inget mer bloggande idag, fårse om jag hinner. men när jag är i motala kommer jag nog inte blogga.
så ni skicka massvis med sms tycker jag :)

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0