stek med bästa idag

åkte till victoria med felicia och jonna vid halv 12. har varit där och haft trevligt hela dagen typ. men innan jag åkte till henne åkte jag till vårdcentralen. har fått utslag lite överallt på kroppen. typ halsen, armarna, magen, bena, ryggen och lite smått här och var. fick iaf kortison som jag ska äta i 6 dagar nu.

här kommer lite bilder från idag:
vi victoria, feliciafelicia, victoriajag, bjussar på den x)jag


nu kommer lite bilder från josefines stuga:

always and forever


felicia och jag.


josefine och jag.

josefine, hihifelicia, josefinehaha, jag och felicia.  ibland måste man bjuda på sig självHAHA
jag och josefine på cykelhär sov vi, myys :)

nu får det räcka.

imorgon åker jag till lagunen och steker med jonna sen på kvällen vid 7 åker jag till josefines stuga igen och stannar där till söndag kväll. så skicka gärna ngt sms då och då vettja :)

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: fillan

älskar den bilden på oss josse vi ;) forever<3

2009-06-25 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0