something is wrong

jag har fortfarande ingen lust med att blogga. men jag ska f*n i mig ta mig i kragen och skriva lite nu.
kom upp ur badkaret nyss, har badat. typ världens minsta badkar men det är ändå ett badkar som går att bada i, haha. det första josefine sa när jag sa till henne att jag hade badat var: första gången på 3 år elr? ;o okej, jag badar verkligen inte ofta. för det första är det litet men så tycker jag att det är jobbigt, typ att vänta på att badkaret ska fyllas upp och allt det där. men det är f*n i mig inte första gången på 3 år josefine, det ska du ha klart för dig ;)

hade ju match igår som jag sa och den gick inte bra. vi ledde dock första halvlek med 0-2 men dom vann med 5-2. vet ärligt talat inte vad vi gjorde. men det är bara att ta nya tag till nästa match, när den nu är (?). efter matchen åkte familjen till dom där små skitungarna som bor i motala ni vet. mikaela (min morbrors sambo) va även där. fikade och så. men jag stannade iaf inte i motala. kanske åker dit på tisdag kväll men vet inte när jag kommer hem, men det är inget bestämt än. tandställning på tisdag då, under den här gången. ser inte fram emot det så värst mkt men får tänka på att dom förmodligen kommer bli fina när jag väl tar bort tandställningen sen :)
igår va jag även duktig och hjälpte pappa och mamma lite i trädgården. bar sten/grus till landet och så planterade jag lite blommor och så. jag tycker iaf att jag va duktig (a)

i lördags (?) var jag hos nisse med jonna, vicoria, johanna k, fadi och leo. gick ut och gick med nisses hund tilda som är as söt! och j*vligt lydig, hon följde efter nisse som en svans, hon gick nämligen utan koppel ett tag. gick in och hälsade på deras grisar också. JAG HÖLL I EN LITEN GRIS! :D tro´t elr ej men det gjorde jag. as söt. griskulting elr vad det nu heter, hihi. hälsade även på dom stora/vuxna, dom va grymt stora! :o lite läskiga faktiskt. och jag kan inte sluta garva åt dig victoria, HAHA! så jävla kul asså.

jag diggar den här lillskiten vars namn är vilmer asså :) byxorna uppe vid halsen och en solhatt på sig, så söt!


nisses hund tilda


små pluttegrisar :)


så såg våran vagn ut på skolavslutningen.
* 9A ä bra tjalla..la..la..la
*inavelklassen 9A
* tuta (jag står för smilisarna, haha)



vilmer får avsluta det här inlägget.
vilmer, sötpöl :)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emelie

vilmer är en bajskorv

2009-06-16 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0