skön dag

dagen började med att jag försov mig till 07.35, då kom mamma in och väckte mig. så jag hade en kvart på mig att fixa och så men jag hann. skolan va slapp idag med, hade kortare so än vanligt och på spanskan gjorde vi några frågor och så slapp vi hela bildlektionen igen så slutade strax efter 2 idag. då åkte jag, julia, josefine och ronja hem till ronja, la oss vid hennes stuga och sola och bada. tog även med oss hennes två hundar.
strax innan klockan sex åkte vi hem och josefine och jag åt lite här innan träningen och åkte sedan ner och träna. efter träningen gick jonna, jag, josefine och vickan hem till vickan och badade i hennes pool. när jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här.
lite bilder från idag:

josefine, ronja och affe (hunden)


på väg till stugan, ronja, julia, josefine och affe



josefine, affe och basse (andra hunden). jag höll basse och josefine affe på vägen dit, hihi.



basse



lite ben,



affe bet sönder ett koppel så fick hålla dom i samma koppen på vägen hem.


i´ve got other things to do right now, typ watch tv ;) HAHA, jag är bra på engelska, jag vet (a)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0