skolan/linköping

skolan gick rätt fort idag faktiskt, slutade lite tidigare också. då drog josefine och jag in till linköping och gick på stan, fast hon kallar inte det stan utan ikano, slasch care ;) haha. åt på donken först, en kille som jobbade där hade värsta morgonfrillan vill jag lova, hihi. sen gick vi runt i affärerna, fram och tillbaka.
velade mellan den här tröjan från stadium:

och en annan tjock tröja från carlings. beslutsångest hade jag. men det blev den tröjan från carlings sen iaf.

den tjocka tröjan till höger är den från carlings för dom som inte ser. köpte även en annan tröja från gina tricot och en mascara.


kul på vägen hem hade vi. haha, typ uttalade ord as konstigt. lättroade, jag vet. men huvudsaken är ju att vi har kul, elr hur? ;)

min egna lilla sötpöl, hihi.



/ hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0