rubrik va

förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte haft tid. det blev bad hos jonte igår. trevligt måste jag säga. tack så mycket för kvällen! :) åkte hem vid halv 3-3 och gick och la mig vid halv 4. vaknade vid halv elva, usch så sent (a) gick ner och åt frukost och vid frukosten säger mamma och pappa att vi ska till motala och hjälpa till att måla huset. så direkt efter frukosten åkte vi dit. kom hem strax efter klockan 4 och då var det bara att packa väskan och sen åka ner till klämman för att spela match mot derby. förlorade med 1-2. inte så bra men tycker faktiskt inte att domaren heller va så bra men men. nu har jag precis ätit. ikväll kommer nisse och leo hit tror jag :) kolla på film och bara ta det lugnt tror jag.

/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0