lagunen/lkpg

skön dag idag med. gick upp rätt tidigt, åt frukost och packade lite badgrejer sen åkte mamma, jag, syster, frida och eliza till lagunen. va där till halv 3-3. väl hemma duschade vi lite snabbt sen åkte jag, mamma, pappa och syster till lkpg och gick på stan.
köpte det här:

* tre par trosor
* en bikini och sen en till bikiniöverdel
* ett par jeans



jeansen, fast på den här gången.
(har velat över dom här jeansen jättelänge verkligen och nu va dom billiga så jag köpte dom)


och:
* ett linne
* "klänning"
(elr vad jag nu ska säga, typ till stranden och så)

syster och jag delar på dom två, hihi.

imorgon åker victoria och jonna på cup, partille. dom kommer hem på söndag. usch. saknar dom redan. men vi får väl prata genom telefonen :) hoppas dom får det bra! syster ska också dit jue. så nu blir det väl lugnt hemma, haha

/hannalinneaandersson.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Jonnaärnamnet :)

jag kommer sakna dig <3 , men jag hör av mig :)

Jag köpte också det linnet fast med svarta knappar:P

Jag älskar dig<3

2009-06-29 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0