inte riktigt som planerat

jag är hemma nu. skulle kommit hem imorgon ju. men så blev det inte. mamma ringde och sa att dom va på sjukhuset i motala vid 5 med syster. så då bestämde vi att jag skulle åka med dom hem. men så ringde dom senare och sa att dom skulle åka till lkpg sjukhus. men dom hämtade mig iaf och skjutsade hem mig, syster hade fått morfin så hon va rätt snurrig i bilen och så men åkte dom till lkpg iaf. dom får ligga över där inatt. lite läskigt att se sin egna syster må så dåligt.
jag älskar dig!

sov iaf hos "dom små" inatt, sov inte så jättemkt, hade så jävla ont i tänderna. bajs på´t. åkte till anders och micka idag och hjälpte dom att måla. målade nästan hela garaget idag. nu är jag iaf hemma. ikväll åker jag nog till josefine med en del tjejer.

ska fixa lite nu,
/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0