i´m alive

asså den här tjejen

och jag, vi bestämde igår att vi skulle springa idag innan skolan. och det gjorde vi! :o strax efter 6 imorse kom hon till mig och vi sprang veta rundan! tro´t eller ej, men det gjorde vi. lite chockad själv faktiskt, hihi. men segt va det, att det va. sen duscha och så och sen till skolan. hade tårttävling på hemkunskapen. jag jobbade med julia. och jag tycker våran blev bäst faktiskt! ;) tog lite bilder på tårtorna som dom gjorde i vår del av klassen.

julias och min chockladtrårta.


ronja och emmasida och evelinasanton och henriksdavid och adams. HAHA, misslyckad :D

dom senaste mattelektionerna har josefine och jag suttit och designat våra matteböcker. fint va? haha.
min räknebok i matten

och mitt papper på spanska boken ser ut såhär. göran (läraren) som har gjort.
bokomslag på spanska boken

svenskan idag, asså fy på den. en sak jag tycker är jävligt jobbig är att jag inte kan se andra gråta utan att jag själv börjar gråta. pinsamt är det med. usch usch usch.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: julia

ja fy fan. jag tyckte det var svinjobbigt.

2009-06-03 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0