hem ljuva hem

nu är jag hemma. julia följde med också :)
jag säger bara såhär victoria: LÄR DIG CYKLA! ;o
helt seriöst, hon har fan inte lärt sig de än asså. hon körde in i mig så mitt styre fastnade i vickans bakhjul. haha. trilla av cykeln gjorde jag med, och allt pga victoria ;)

här kommer lite bilder:

jag i väntan på att vickan och julia skulle komma

craschen, haha! min cykel som ligger ner. "plasten" på cykeln gick sönder och det va julias mammas cykel.


vickan och julia på vägen dit


tänkte ta drive in men ångrade oss ;)


nu ska jag fixa det sista innan jag ska dra. ska till vickan sen kanske vi bada hos jonte med några ikväll :) inte säkert men jag skriver imorgon.

/ hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0