finished

nu är jag färdig för middag. blev den röda klänningen fast jag inte tycker om den. efter middagen ska jag åka och klippa mig och hon ska även göra en frisyr på mig tills imorgon. men inte nog med det, ska till josefine efter att jag har klippt mig, klassen ska dit och klä vagnen. ska ju åka traktor och vagn imorgon.

så här ser jag ut just nu:


jag har trippeltångat håret och även lite av kinden, naerå men jag brännde kinden på trippeltången. ajaj, it hurts (a) har bara mascara på överögonfransarna för hade ingen vattenfast så tänkte ifall att det kommer ngn tår ner för kinden så blir jag inte så jättesvart, förhoppningsivs.

nu ska jag fixa det sista innan jag måste åka, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0