döö trött

usch, jag är verkligen hur trött som helst! ska gå och lägga mig tidigt ikväll så jag slipper va såhär trött hela tiden.
idag åkte leo och jag till nisse iaf. badade och spelade fotboll och sånt förstår ni. kom hem strax innan klockan 5. gick in och åt lite sen ut igen och satte mig i en stol och somnade. gud så skönt! men ännu tröttare va jag när jag vaknade sen. jonna kom iaf till mig och vi åkte till mobilia och jag köpte en insmörjningskräm, luktar kokos :) sen hem igen och nu satte jag mig här.
jag orkar faktiskt inte försöka dra över dom där bilderna idag som är från josefines stuga. jag är för trött för att orka det (a)

/hannalinneaandersson.blogg.se

lova inte saker som du sen inte håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0