äntligen sommarlov

jag tycker att det inte har varit ngt riktigt sommarlov än. det har varit dåligt väder i princip hela tiden? men idag är det fint och det gillar jag. men jag sitter inne iaf? ;o usch på mig! borde gå ut och sola och försöka få lite färg men jag kanske ska till stan snart med nisse och leo. men det är inget bestämt än. ingen lång stund på stan ist, för vid klockan 5 så åker
jag, felicia och josefine till josefine stuga i varamon och sover där och är där till imorgon kväll tror jag. trevligt ska det bli.

HAHA! jag och josefine i hennes stuga förra sommaren. hade precis bakat ;)


jag och felicia i vintras :) lika dana mössor som vi hittade hos mig.


nu måste jag dra, tror vi åker till stan.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0