älskar vädret!

så jävla underbart väder det har varit asså! och ännu bättre blev det när igårkväll + idag spenderades i varamon på stranden. steeeek :) cyklade till maxi igår och idag. sen har vi typ bara legat på stranden och glassat, elr gått längs stranden och kollat på folk. mycket trevligt har det varit. tack så mycket felicia och josefine, mest till josefine eftersom vi fick va i hennes stuga :)

skulle dra över lite bilder men det är cp igen. det är något fel på det där och jag får fasiket damp på´t. åhh :@ men jag får prova imorgon om det går och om jag har tid. ska till nisse och bada med leo. ska ju bli fint väder imorgon med ju :')

jag innan jag åkte till josefines stuga igår.


/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0