yeah :)

nu är jag hemma igen. bra har vi haft det. vi kom dit lite senare än vad vi trodde igår men så är det om min mamma ska med ngn stans, haha. på vägen dit var jag iaf kartläsare, och jag va så sjuuukt duktig (Y) körde inte fel en enda gång, och det tack vare mig ;)
hallååå, okej, jag visste att vi skulle till valdemarsvik och att mamma hade sagt att vi hade varit på cup där flera gånger men inte fan kopplar det i hannas huvud och säger att det är nisse cupen? :o men när vi kommer dit och ser alla planer, då jävlar kopplar det. såg den där planen när det blev straffar om första och andra plats och Lizen (?) sätter den avgörande straffen och vi VINNER! fy faaan vilken känsla!
GUD VAD JAG SAKNAR NISSE CUPEN!

slutpratat om det nu, dom hade iaf bästa platsen med husvagnen. och mamma och jag tälta i vårt lilla tält i förtältet, HAHA (för att det skulle bli lite mörkt). började iaf sätta upp tältet och blåsa upp luftmadrassen straxt efter 12 igårkväll. och gud vad kul vi hade x)
idag så har vi typ bara legat på stranden. Ett par med två barn hade värsta föreställningen där nere i vattnet, underhållning på hög nivå (Y) dom skvätte vatten på varandra och blev osams så det bara smäller om det x) nu orkar jag inte skriva mer,
nu kommer det massa biiilder:




vilmervilmeremilia och gustavcp barn :Doch ännu ett cp barn :Dsötpöl ;)gustav körde båååt ;)peter och gustavpeter, gustav, mamma, vilmervilmer hos mig (a)emilia tar ett kvällsdoppfrån tältet x)vilmer ligger i tältethaha, min lille pösmunk (a)

det va allt jag hade.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0