-

igårkväll när jag kom hem orkade jag inte sätta på datorn och blogga. så jag gick och la mig i sängen direkt, fy f*n vad jag frös när jag kom hem, det va sjukt kallt att åka hem!
iaf så gick vi lite inne i vadstena, åt glass gjorde vi med. sen träffade vi emma tilly och hennes kille, sen kom hans kompisar så då spelade emma, victoria, felicia och jag minigolf. emma och jag kom på delad sistaplats, haha! sen åkte vi tillbaka till victorias stuga, gick ner till vattnet och badade näckutt, ojoj. vi simmade ut till en flotte som va typ 2 mil ut till.

jag och felicia keekar glass


haha,


mina älsklingar


felicia, emma, victoria


emma, felicia, jag.
jag vet inte vad jag gör, haha.



love


fiiint vare


diiiiit ut simmade vi, ;o




idag va jag tvungen att gå upp klockan åtta, tog på mig kläder och åt frukost sen skjutsade mamma in mig till tandläkaren i lkpg, skulle bara byta gummisnoddar. det gick på typ 5 min så kändes rätt onödigt att åka in. iaf så tidigt (a) nu har jag faktiskt tänk att gå ut, ska bara slänga in ngt inlägg på victorias blogg, victoriaisabells.blogg.se, jag bloggar nämligen åt henne nu när hon är borta. så läs den med vettja :)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0