usch

usch på vädret säger jag bara! riktigt j*ävla pissväder är det. det regnar en massa och är lite småkyligt ute. och vad ska man göra när det är sånt här´nt väder? vill ju inte direkt va ute och bli dyngsur. film skulle inte sitta fel nu, men för det första så har vi typ inga filmer ;o dom enda vi har är typ ice age och sunes jul och för det andra så är det inte så kul att kolla på film själv (a) sitta och garva till ice age elr sunes jul själv är liksom inte lika kul som att sitta och garva med ngn.




och jag tjatar och tjatar och tjatar på mamma om navelpiercing men det är i princip som att prata med en vägg. hon är verkligen anti mor det! jobbigt läge. och pappa är ingen idé att tjata på längre för han är emot allt sånt, (tatueringar och pirecingar och sånt). men jag ger inte upp, haha. egentligen borde jag nog göra det för mamma kommer inte ge sig, det kan jag sätta ngt på.
jag fortsätter iaf leta navelpiercingar och har hittat några till fina. och jag tänkte att ni skulle få se dom :)

den fast vit




nu ska jag in och tjata lite på mamma igen, haha! sen ska jag måla naglarna, frask manikyr, om jag orkar.

hannalinneaandersson.blogg.se

i  t r i e d  i n  a l l  c a s e s

Kommentarer
Postat av: victoria

för jag är buuusig (A)

2009-07-11 @ 13:32:50
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0