trött på att va hemma

just nu hatar jag att va hemma. jag är så sjukt rastlös. finns ju absolut ingenting att göra här. jag vill åka bort, typ en vecka.
jag sa igår att vickans och min plan sprack. och det gjorde den. pratade med henne i telefon igårkväll, vi fick ryck och sa att vi skulle åka till någon camping och bo i en stuga. vi la på och jag började genast leta stugor på campingar. hittade tillsut en. inte för dyr heller. jag ringde henne och vi började planera massa, kom på att vi kunde ta med oss två styckna till eftersom det va 4 sängar i den stugan. så vi frågar och så. sen när jag skulle kolla lite mer detalj om bokning och så så står det att man måste va över 20 år annars måste föräldrarna finnas på plats. så det va bara att stryka det från listan. arg var jag, att jag va! är fortfarande lite arg faktiskt.
men jag har bestämt att jag ska hitta någonstans att åka till. jag tänker inte bara sitta hemma och glo. det är det trååkigaste jag vet, elr visst, det kan va skönt ibland men jag har varit hemma förmycket nu känner jag, hihi.

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0