the best you ever can imagine

ligger i sängen med datorn i knät och kollar runt lite. min roliga familj har gått och lagt sig. fast dom jobbar ju på dagarna så det kanske beror på det, men ändå (a) tycker det är rätt tråkigt att va vaken själv. har ingen att prata med, och det är oftast på kvällarna jag är social med min familj. då tycker dom oftast jag är jobbig när jag pratar konstant, för då är ju dom trötta och tråkiga, haha!

iaf så ska jag väl snart stänga av datorn och försöka sova. jag är verkligen inte trött men har tänkt att försöka gå upp lite tidigare på morgorna (vetifan vad det heter).

bild från söderköping.
josefine, felicia, jag, jonna.


va tvungen att täcka för min mun, vet inte vad jag gjorde, tror jag pratade men såg ut som en jävla anka x)

en till bild på jeansdressen

i´m in love, typ (a)
och vet ni? josefine köpte en sån. snygg kommer hon bli, att hon kommer!

godnatt bloggen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0