tack jonna!

nu är jag hemma. som ni förmodligen vet har jag stått på mantorp park från 11 till 3, med jonna. tack för att du följde med mig! :) liite långtråkigt men det gick väl. vakten, Ricko tror jag han hette, va faktiskt riktigt rolig. han kom och pratade med oss typ hela tiden. trodde att han skulle va tjurig och så men icke sa nicke. man va egentligen tvungen att va 18 år för att få stå där, men vi sa att vi va 17, och det gick ju faktiskt. haha, han började prata om vilket gymasie vi gick på, så vi fick ljuga ihop lite, och det gick ju det med, haha!
vi fick såna där band så man kan gå där inne, så vi gick in och kollade. dra åt helvete vad fort det går! ;o det är sjuuukt! och dåligt låter det ju inte heller.

där inne.



/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jonna

tack själv :)<3

2009-07-24 @ 15:58:47
Postat av: Anonym

Tack själv hanna :)<3

älskar dig<3

2009-07-24 @ 15:59:44
Postat av: cecilie ♥

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :) ♥

2009-07-24 @ 16:11:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0