stressigt

gaaaah, jag hinner inte skriva mkt. jag måste nämligen paaacka. mamma och jag ska åka till valdemarsvik och hälsa på mina småkusiner och deras föräääldrar, dom campar nämligen på valdemarsviks camping. ujujuj! kommer hem imorgon kväll. ngt är feel på mig :D

victoria på msn: ronjas mobil nummer? :)
jag: på tal om (det vi sancka om) elr vadååååå :O
victoria: har du hennes mobil? :)
jag: nej, jag tror hon har den, haha! :D
victoria: numret pucko :D
jag: haha, nu va jag rolig!
victoria: jaa det va du :)

just because i´m having fuuuuun (Y)

och min syster är så j*vla töööntig och det vet hon om, tur det :) hon är omogen okkos, men det är inget ovanligt! :)
nu måååste jag verkliiiigen packaa, för nu är mamma och klipper sig och när hon kommer hem så ska vi åka och jag skulle packa typ lite saaaker till henne med, inte bara till mig själv ;o ojojoj, hur fan ska det gåååå? :D

wish me luuuck !

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0