stan

varit i stan med syster, mamma och pappa idag. när vi satte oss i bilen märkte emelie och jag att vi hade typ precis lika dana kläder på oss ;o hon hade lånat ett av mina linnen, typ samma färg som jag hade på linnet som jag hade på mig, sen hade båda ljusa jeans och vita tygskor. haha, alla bara glodde ;o inte nog med det, hittade lika dana skor också, och gick i dom. men tillslut fick vi nog så emelie hittade ett linne och en väst som hon tog på sig ist. asså ni skulle sett blickarna, lite kul ändå faktiskt :)

köpte barra ett par skor och en väska.


kommer nog aldrig att använda dom här skorna ;o brukar inte ha klack (a)

 

jeansen och skorna


haha


syster prövar kjol och jag prövar hennes solbrillor


typ precis lika dana kläder ;o


cp-syskon :)




sääämst kvalité på bilden, men såhär såg jag ut när jag kom hem. gick med skorna på stan en stund faktiskt.


/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fina grejer du köpte! :)

2009-07-19 @ 16:14:13
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0