stan med jonna

tog tåget in med jonna idag och gick på stan. köpte en bikini, en bikiniunderdel och ett par solglasögon.
en kille som va sånhär telefongrej, (comviq och sånt ni vet) typ 20 år va han, kom iaf fram till jonna och mig och började prata och så. as skön och snäll va han! fick en tidning av honom sen innan vi gick (a)

mee today.


jonna läser tidningen vi fick av han. (väntar på tåget)


jonna, (väntar på tåget)


detta köpte jag dåva. det får duuga.


lite kläder jag provade x))

diggar färgen på tröjan (a)


rosa chinos (a) fanns inte i min storlek.


aprikosa (?) chinos. fanns inte i min storlek.


tack för dagen jonna, jag älskar dig!



ikväll ska jag nog va med ronja och josefine tror jag. har inte bestämt ngt än, men förmodligen blir det så. vet inte vart vi ska va heller isf. men det får ni reda på senare kanske.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jonna

Tack själv!:)

Jag älskar dig<3

2009-07-20 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0