söta!

är hemma nu, sitter och kliar som ett jävla as i ögona och snorar som jag vet inte vad. kanske inte så lustigt. josefine och jag tog iaf mopparna till ronja. och vet ni? ronja hade två kattungar, gud så söta! det är drf det kliar i mina ögon och så, tål ju inte pälsdjur men va tvungen att mysa med dom iaf (a) gick inte att motstå frestelsen ;) trevlig kväll iaf.

det går inte att ladda upp bilder ;s det här va den enda som gick. så ni får nöjja er med den.


imorgon blir det söderköping med dom bästa! :) najjs bajjs säger jag bara,
nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova så jag orkar med morgondagen.

godnatt!

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0