söderköping/norrköping/linköping

ojoj, vilken dag! :)
jag, jonna, josefine & vickan tog tåget från mantorp mot norrköping, felicia hoppade på i linköping. i norrköping tog vi bussen till söderköping. dom åt på ngt ställe sen gick vi till smultronstället. var dock så lång kö dit så tog en glass på stället bredvid. gick upp på berget och satt och åt och kollade på utsikten. tog bussen tillbaka till norrköping och gick på stan. hittade en jeansdress som jag ville ha, men hade inte pengar x) blev ett jävla åkande med spårvagn, haha. sen tog vi iaf tåget till linköping, sen en buss och gick på ikano och jag åt även på donken. sen bussen tillbaka till stationen och jag, vickan och jonna tog tåget hem. så nu är jag hemma!
en lång men rolig dag :)

såå såg jag ut idag


victoria, josefinefelicia, victoriajonna, felciia, josefine, victoriavictoria, jag, josefine, jonnajonna, josefinevictoria, feliciai söderköpingmin glassfrån bergetjonna, felicia, victoria, josefinejonnafeliciafelicia, victoriaväntan på spårvagnjeansdressenvärsta steeekarn, va tvungen att ta kort (a)

jag och josefine va tvugna att köpta "festglas" , haha! har tyvärr inget kort på det nu, men det kommer. ska be dom andra skicka bilderna till mig sen och om jag orkar så ska jag ladda upp dom med.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0