snabbt inlägg

idag hinner inte skriva alls mkt. kom hem precis, har varit i lagunen med mamma idag. åkte dit vid halv 11. nu ska jag hoppa in i duschen sen åker mamma, pappa och jag till lkpg och kollar på stan en sväng. pappa skulle kolla på något så jag kan lika gärna följa med som att sitta hemma och glo.
igår blev det iaf lagunen med mamma, josefine, julia och felicia. kom hem vid halv 4-4 (?). pratade hos mig en stund sen åkte julia och josefine hem och jag och felicia drog till nisse där leo och fadi va. badade i nisses damm och kollade på film och lite. kom hem vid halv 2 och då gick jag och la mig typ direkt. tack så mycket för dagen allihoppa! :)
har tyvärr inga bilder elr ngt. men nu måste jag duscha,

/hannalinneaandersson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0