ojojoj

gud vad inägg det blir idag!
sitter i felicias farmor och farfars hus just nu. dom är inte här, så det är jag felicia, peder och pernilla här. men dom äter nu så jag fick låna datorn. då tänkte jag att jag kunde va duktig och lägga upp en inlägg. vet inte vad felicia och jag ska hitta på sen, än så länge har vi bara pratat en massa och det är ju alltid trevligt :) vi har kollat på navelpiercingar, haha. jag börjar bli lite nervös faktiskt, känns som att det kommer göra grymt ont (a) men den smällen får jag ta isf! en fråga förresten, är det någon som vet på ett ungefär vad ett navelpiercingsmycke kostar? om du vet det så skulle det va gulligt om du kunde skriva det :)
nu har jag inget mer på hjärtat för tillfället, hihi.

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0