now they´re gone

nu har felicia och jonna åkt hem. trevligt har vi haft det. vi har gått runt lite i mantorp med varsitt paraply eftersom det regnade och sen har vi typ bara pratat.
här kommer bilder från idag, enjoy :)

fillan tyckte jag skulle gå ut såhär, haha! tycker ni också det kanske? xD


fillan skulle dra upp min cykel uppför en trappa,




finally uppe ;)


flisan som cyklar och jag som sitter bakom. våra ben x)


jag går


felicia och jonna på promenad <3


jonnaälsling och jag


jonna, jag, felicia.
HAHA! ibland får man allt bjussa på sig själv x)




såå, det får räcka. känner att bilderna på mig inte var dom finaste men som sagt va, ibland måste man bjussa på sig själv och idag va en sån dag ;) HAHA!

nu har jonna kommit tillbaka så ska va social med henne :)

/hannalinneaandersson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0